vecka 35


Jag skulle vilja börja veckan med en öl på stan!

Herregud vad tråkigt det är att städa ur lägenheten, kan ingen annan göra det åt mig? Jag börjar i alla fall bli klar och jag är så glad över att jag tog tag i det redan nu och inte i övermorgon. Jag skulle vilja börja veckan med att ta en öl på stan. Vilken alkis jag är men jag orkar faktiskt inte bry mig.

Tyvärr så kom jag på att ******* som jag hade ett förhållande med i början på året fyller år den här veckan. Jag skulle så gärna vilja ringa och säga grattis. Det är ingen smart ide alls och jag hoppas inte jag hör av mig till ******* på fyllan under den här veckan och ska berätta hur jag känner!!Tänk om vi fortfarande hade varit ihop, då kanske den här veckan hade varit den roligast i år och inte den jobbigaste? Jag saknar dig väldigt mycket vill jag att du ska veta.

Sen finns det folk som jag absolut inte saknar ( fast deras namn ska vi inte ta upp här ). Ibland förstår jag mig inte på människor, folk är så jävla efterblivna ibland så att det blir pinsamt. Jag skulle lätt kunna göra en Top 5 lista på folk som jag skulle vilja slå sönder. Ibland undrar jag om man inte borde åka till Anvah i Atlanta. Hon är min absoluta bästa vän. Jag är så tacksam över att jag har en kompis som henne.

- nu ska jag gå och handla mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0