vart tog tiden vägen?


2004 och snart är det 2010

Torsdag morgon
Och jag måste sluta titta på foton från dom tidigare åren. Jag känner hela tiden - vart tog tiden vägen? Eller mer att tiden gick för fort. Jag är kass på att ta vara på dagen som de är. Men efter 1år kan jag se tillbaka och tycka att tiden innan var fantastisk. Jag tror inte ni förstår hur jag menar för det gör inte jag, jag är fortfarande nyvaken så jag känner att jag inte riktigt kan skriva. Det jag vill säga är i alla fall - fyfan vad jag hatar att leva nu och vad bättre det var innan.

Måste i alla fall gå och köpa mat med Jossan!!


Kommentarer
Postat av: TERRE

så sant som det är sagt! vart och vem är jag nu?

2009-08-20 @ 18:56:45
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0