Tellin’ the world how much you miss me


Livet i vimmlet

Låg och tänkte på dig eftersom du snart fyller år. Vill du att jag ska ringa och önska dig grattis?Eller vill du att jag ska bjuda över dig hem till mig och ge dig en kväll du inte vill ska ta slut ;)

Jag saknar i alla fall dig väldigt mycket och det är surt att jag verkar sakna dig mer än vad du verkar sakna mig. Jag tror faktiskt jag var väldigt kär i dig och det var synd att det tog slut mellan oss. Vi var ett sexigt par, ett snyggt par.

Vem ska kunna ta din plats, när du var den sexigaste. Jag kommer aldrig träffa nån som är lika snygg som dig. Det stör mig faktiskt jävligt mycket. Du var verkligen A-ligan precis som mig! Nu känns det som om jag bara får C-ligan och alla fula,tjocka offer som ingen annan vill ha!

- livet suger ibland!
Trackback
RSS 2.0