it's borderline amazing


Jag hoppas på en riktigt rolig höst.

Viktigt inför helgen som kommer!

Okej såhär ligger det till nu, i helgen ska Jag,Josefine,Rebecca försöka skapa en kräftskiva. Jag vet att det inte kommer bli som planerad. Varför skulle det bli de? Eftersom jag inte har några nya kläder och dom jag äger kommer va ner packade så måste jag köpa nya. Jag kommer dom första dagarna i September bo hos Jossan som ni säkert redan vet. Om addan har tur får han en lägenhet/studentrum den 1september. Om inte? Jaa om jag inte får någon bostad kommer jag lämna Uppsala och då tror jag inte jag kommer orka flytta tillbaka igen.

Jag vet inte hur jag ska beskriva sommaren 2009? Tur att mina föräldrar inte vet allt som har hänt. Jag tror aldrig jag har varit med om någon tidigare sommar som har varit lika hård och galen som den här. Jag vill inte veta hur mycket pengar jag har köpt sprit och öl för dom senaste fyra månaderna. Och jag vill absolut inte veta hur många liter som jag har druckit. Börjar faktiskt undra ifall det är något fel på min kropp eftersom jag aldrig blir tjock av all stark öl?Jag vill inte nämna någons namn men jag har faktiskt en vän som får öl mage när *** dricker öl. Ganska gulligt att titta på måste jag säga. Jag kan lova er redan nu att sommaren 2010 kommer bli mer lugn och mer underbar.




Inför hösten som kommer!

Självklart ska det bli riktigt spännande att börja studera på Universitetet till hösten 09. Något som kan få mig att bli off skulle vara ifall mina kursare skulle vara ett gäng fula nördar. Jag vet att jag har tagit upp det förut och jag vet hur larvigt det låter. Addan står för att han vill gå i en "klass" med ögongodis, klart man vill ha något fint att titta på!? Något som är säkert att att mina klasskompisar kommer ha något fint att titta på ;)




Jag saknar er!

Lite tråkigt är det faktiskt att fyra av mina trognaste och nära vänner inte bor i Uppsala. Det är klart att man vill ha alla man älskar nära sig. Jag är jätteglad för min nya kompis , hon är en pärla.


 

Trackback
RSS 2.0