En ny dag för Addan


jag är sugen på ett husdjur!


Okej idag är det måndag morgon och klockan är lite efter nio. Det här kan bli den tuffaste veckan för mig på länge. Det är otroligt mycket som måste göras och nu känner jag att det inte skulle vara fel med ett litet husdjur.Jag vill ha en sån katt som på bilden. Fast det skulle även vara skönt att ta livet av sig en vecka som denna. Jag orkar inte stressa runt. Jag har haft sömn problem i nästan en månad nu. Och det vet jag vems fel det är....

Jag vet inte i vilken ordning jag ska ta tag i dagen? Om jag ska börja med att köpa mat,städa och sen går ner på stan.Eller om jag ska gå ner på stan och efter det köpa mat och sen städa? klockan 10:00 ska jag i alla fall lämna datorn för att va seriös under många timmar.

Veckans ros kan jag redan nu säga kommer gå till Jossan min underbara granne. Du är en räddare i nöden och jag är så tacksam att jag har dig, konstigt hur vänskap kan bli så stark under en sommar. Men jag är glad över att ha dig.

// vi ses senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0