Addan börjar tröttna...



Jag vet inte om det beror på att jag har feber? Den senaste tiden har jag börjat tröttna på vardagen. Tidigare idag kollade jag på mina bilder ifrån tidigare år. Det slog mig utan att låta gnällig att 2009 har varit ett rätt OFF år. 2007,2008 var faktiskt två fantastiska år då det hände välidgt mycket i addans liv. Jag hade mycket på gång med vänner,plugg,jobb mm.

2009 såhär långt!

Januari
,Februari,Mars,halva April månad är jag tyvärr tvingad och tvungen att flytta tillbaka till Jönköping. Självklart var det skönt att träffa min familj som jag nästan inte hade träffat på 6månader. Men kom igen, jag ville inte bo hos dom i 3 månader plus en halv månad.

Fast okej mars månad var faktiskt bra för det var den andra mars som min resa med att spela in en Reality show ihop med Svt/UR började. Så okej jag tar tillbaka lite, mars månad var väl helt okej. April var bra men det var ju för att jag flyttade tillbaka till Uppsala då ( tack Anna Rakic för att jag fick bo med dig ).

Maj, Juni, Juli Har väl varit mysigt. Många fester med vännerna men det har liksom inte varit så mycket mer. Jag har varit med i en reklamfilm som just nu går på Mtv och jag har varit med i en musik video som kommer börja visas på tv till hösten. Sen gjorde jag i juli en pilot ( trailer ) till en ny reality show som jag hoppas kommer bli av!

Och vad som är kvar av året....

Jag hoppas verkligen att hösten kommer funka. Jag orkar inte att det ska gå åt helvete och bli helt off. På hösten blir jag väldigt nere så för mig är det extra viktigt att min vardag är snäll emot mig och att det inte händer massa drama.

Vi kan säga såhär. 2009 har varit ett år då det inte hänt något viktigt eller roligt att ta med sig......bläää

Kommentarer
Postat av: Nadia

Året kommer att sluta grymt! Och 2009 är bara början på din karriär! Hösten är piss, I know, men vi kommer att ha så mysiga hemmamys kvällar med te & film så du kommer inte ens att märka av den :

)

2009-08-18 @ 23:30:49
URL: http://dearly.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack!

2009-08-20 @ 13:14:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0