Plus och minus till er


plus och minus

19:45
nu är jag hemma hos mina kära morfar Arne. Imorgon ska jag ner till Jönköping på ett kort besök, har mycket som jag behöver fixa denna veckan. Ska jobba lite hos mamma, träffa min underbara Dr. Phil och tandläkaren. Ska även skicka in mina ansökningar till dom KY utbildningar som jag ska söka till hösten. Sen ska jag besöka min bank, Men framför allt färga mitt hår och träffa mina kära jkpg-vänner.



Plus till Anna Rakic

I nästan 2 veckor har min kära vän Anna låtit mig bo hos henne. Jag tror inte du är medveten om hur tacksam jag faktiskt är. Det är svårt att förklara. Ifrån min sida tycker jag att det gick över förväntan, jag förstod att vi skulle ha trevligt ihop men inte att det skulle gå såhär bra. Jag tycker inte det känns som två veckor. Alla borde ha en vän som anna. Självklart har jag ett gäng nära vänner men Anna tar priset i omtänksamhet. Alla som känner Anna vet vilken fantastisk tjej hon är och hur glad man blir av hennes härliga personlighet.

Minus till ******* ***********

Jag är fullt medveten om att jag inte borde bry mig, men det är inte så lätt att inte bry sig när man springer på dig i stan flertals gånger och du beter dig som en dryg liten 16åring. Jag vet inte vad det är för fel på dig men jag förstår inte hur du som jag från en början tyckte var trevlig faktiskt är en jävla nolla. Du säger att jag är omogen och det kanske jag är, men vad är du i så fall? Hoppas man inte behöver springa på dig allt för ofta i stan.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Tack detsamma gubben =) Det är ganska kul med blogg hehe börjar gilla det =)

Hoppas allt är bra med dig ?

Puss på dig

2009-04-21 @ 14:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0