Kvalborg


Maria Hjärner,Maria rakic,Addan (en härlig kväll på BJ)

imorgon
kära vänner är det kvalborg (dagen innan valborg om det är någon som undrar).

Jag är bara så jävla glad över det, kommer att få träffa alla mina vänner. Kanske äta någon god mat? Hoppas det kommer spelas Britney Spears, för annars blir jag upprörd!


titta vad jag lärde mig när jag jobbade som strippa....

Frågan är vad man ska ha på sig på kvalborg,valborg, 1maj?
jag känner att allt för fin vill jag inte va (inte för att jag brukar bli "allt för fin").
Men jag tänker på att varje gång jag har gjort mig extra snygg så är det nån jävel som råkar hälla rödvin över hela mig.


Det kanske är tid för mig att "klä ner mig" så att inget ont kan hända mig?Fast det känns lite tråkigt tycker jag.
Nepp jag ska ta och kolla igenom vad jag kan tänkas att ha. Något borde väl även jag hitta kan man tycka.

// ses ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0