Killen med ett stort A


en ny dag i addans liv!

Idag på bussen in till stan kom jag och tänka på hur bra jag egentligen har det. För första gången på väldigt länge  känner jag mig säker på folket som jag har i mitt liv, jag vet att det är riktiga vänner. Tidigare hade jag många "vänner" och bekanta som inte var bra för mig, folk som egentligen inte tyckte det var viktigt att det gick bra för mig i livet. Nu känner jag att personerna i mitt liv är folk som bryr sig om mig och vill hjälpa mig.

Min mamma (allas våran Kerstin) gör verkligen allt för att det ska gå bra för mig i livet. Jag förstår inte hur hon har tid. Hon har först sig själv att tänka på sen pappa som ligger på sjukhus plus min bror som bara ligger i sitt rum på sin feta röv och inte gör ett skit (nej förlåt nu var jag elak).



Idag var det verkligen vårväder ute och jag hoppas att 2009 kommer bjuda på en lika rolig vår/sommar som förra året gjorde. Jag har nya kläder som jag bara väntar på att få börja använda nu när solen börjar titta fram.
Snart kanske man kan köpa sig en glass och sitta med sina solglasögon och spana in massa snygga människor?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0