HOT HOT HOT


Addan (foto ifrån idag).

12:00
Kom jag hem till en av mina näraste vänner, nämligen Terre "husmor". Det var en lugn och skön dag då jag fick tid att prata med terre om allt som jag har varit med om den senaste tiden och även få höra hur det var med henne.
Jag uppskattar våran vänskap väldigt mycket och tycker det är synd att vi inte ses så ofta.


Imorgon ska jag och några vänner (även terre) träffas för att hitta på något trevligt ute i solen. Det ska bli roligt och träffa vännerna men jag vill så gärna komma tillbaka till Uppsala nu, ser verkligen fram emot att fira Valborg i Uppsala.
Gissar att det kommer bli en av dom roligaste kvällarna 2009, eller har jag fel?


Äntligen är det vår skulle jag vilja säga.

16:00
Idag träffade jag Juliette-Amelie, vi skulle gå och sola solarium. Jag har inte gjort det sen 2005 så jag måste säga att jag var väldigt ovan. Det var jätteskönt i alla fall och jag tror jag ska göra det en gång till innan valborg så att jag verkligen kommer se ut som en lycklig liten neger.

Kommentarer
Postat av: TERRE

det va jättefint idag! ska bli kul att se dig imon med gullet!

2009-04-23 @ 19:00:14
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag hoppas att du är på plats här i Uppsala på lördag igen för du har väl inte glömt att du ska komma på min fest då? =)

2009-04-23 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0