Birger Jarl

Alexander fyller år och alla var där.
En underbar kväll med mina underbara vänner

20:30
Kom jag hem till Maria Rakic och Alexander på fest (alex fyller år idag,grattis!).
Som vanligt var det jätte trevligt hemma hos dom, man vill nästan inte gå på krogen just för att det alltid blir så kul hemma hos alex & maria. Efter en riktigt bra förfest tar vi oss ner till Birger jarl som jag så älskar!!

Det är så roligt att kunna börja gå ut på krogen igen, eftersom jönköping inte har något uteliv har jag inte festat ett skit under stunden som jag var tillbaka i stan. Men nu är jag i Uppsala och jag ska verkligen börja gå ut oftare, jag älskar att gå ut och dansa med vännerna till bra musik. Och det är så skönt att man kommer in överallt i stan.



Tack för en bra kväll och vad roligt att jag aldrig lämnar folk oberörda, kul att ni var många som spanade in
mig igår och kul att alla bjuder mig på mat och drinkar. Tråkigt att se ******** på Birger jarl. Du är allt jag inte vill ha och jag förstår inte varför du var min vän? Herregud ibland tänker jag mig inte för!

// puss och kram

Kommentarer
Postat av: T H E R E S E

sv: oj, jag såg din kommentar först nu!

men oj, tack så mycket! :D

jo, klart jag ska fortsätta skriva.

jag älskar att blogga, bara skriva, skriva, skriva!:D

2009-04-12 @ 22:03:16
URL: http://tirrren.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack själv, men du va då inte lätt å få tag på efter du gick iväg :( Hoppas att du hittade nått snyggt iaf =) Puss å kramen!

2009-04-13 @ 00:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0