Äntligen Fredag


Addan och Rebecca gör det igen.

Igår torsdag var jag ute med Petra och kvällen tog aldrig slut, gick hem ifrån efterfesten kl 06:30 på morgonen och ville bara dö. Hemma hos mig och Anna var Anna redan vaken vilket gjorde mig förvånad.

Det är så underbart att Firman har öppet till 03:00 på torsdagar, det räddar mitt liv.
Men jag förstår inte varför ******* är så jävla dum i huvet och otrevligt. Kan det vara så svårt att hälsa och visa sig lite vuxen? Jag blir så trött på den där människan.


äntligen fredag...
frågan är vad som kommer hända mig ikväll?
Det skulle vara nice med en utgång med frågan är om man orkar det?
Hoppas i alla fall något dyker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0