It boy


Addan och Rebecca

Det är faktiskt ganska synd att man inte får skriva exakt vad man vill. För just nu är det så många personer runt mig som jag bara vill ta livet av. Eller som rebecca brukar säga till folk på stan - Gå och dö bitch, jag hade inte saknat dig.

Fast jag tycker nog att jag får lugna mig själv, jag måste sluta tänka på alla som jag vill se döda. Nästa vecka ska jag börja med att tänka på saker som gör mig glad och alla mina fina vänner (ni vet vilka ni är) som gör min vardag roligare.

så ser en perfekt dag ut

1.
pengar på kortet såklart
2. dom roligaste vännerna hos sig
3. en jävligt rolig utekväll, då något betalar för mig
4. lite skandaler/drama/bråk
5. kanske en taxi hem?

- följ aldrig med någon hem från krogen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0