Gunnar H

om att ta en gunnar h
Maggie & addan våren 2007

I veckan när jag hade som tråkigast ringde jag upp min vän Maggie. Jag och Maggie gick i samma klass under gymnasiet, med henne har man aldrig tråkigt. Maggie och jag har haft mycket kul ihop men roligast hade vi när vi fick tid med våran "hemliga vän" Gunnar H.

när man ska njuta av livet
En nöjd maggie ska snart börja dricka sin öl

När det var ca 2månader kvar till studenten brukade jag och Maggie på onsdagar (på Lunch rasten) gå och ta oss en öl på Amor. Jag tycker alla borde ta sig en öl på onsdags lunchen, det är så underbart. Fast det var lite pinsamt den gången jag kom tillbaka småfull till skolan, men så kan det gå ibland och det är ingenting man ska skämas över.


ni vet att jag är svag för öl

men vem är han?

Men vem är nu Gunnar H? Det är såhär att det fanns en liten städbil som åkte runt i Jönköping och på den stod det Gunnar H. För oss är namnet Gunnar ett kod ord för att - "smyga iväg och ta en öl på onsdags lunchen". Jag kan förstå om folk trodde att jag och Maggie hade börjat umgås med en gubbe när vi sprang iväg och sa att vi hade en tid med Gunnar H.

Kommentarer
Postat av: isabelle a.k.a. MAGGI

haha du är ju underbar, ååh jag saknar gunnar h o lunchrasterna:P

2008-10-25 @ 00:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0