A som i addan

här kommer addan

10:00 vaknar upp av att jag fick ett sms av Anvah där det står - vaken? Och självklart var jag det. Efter att ha snackat lite skit med henne i telefonen kom jag på att jag inget liv har. Måste ta tag i min vardag som just nu inte alls är så rolig.

Men snart är det helg igen, och jag hoppas att den här helgen kommer bli extra rolig. Addan ska nämligen få finbesök om man säger så, fast mer kan jag inte berätta i fall fel person skulle gå in och läsa min blogg.




Rebecca och Nathalie målar på varandra.

Det var synd att Nathalie åkte till Norge för att arbeta, det skulle varit trevligt ifall hon också var kvar i stan och kunde leka mer med mig och Rebecca. Rebecca (till vänster i filmen) har på kort tid blivit en av mina bästa vänner här i uppsala. Men henne blir det aldrig tråkigt, vilken tur jag har som träffat så många underbara vänner.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahhahahahahhahaha FYYFAAAN VA KUUUL.. JAG ÄÄÄÄLSKART. SKÅL O LEV LIVET.

2008-10-15 @ 18:01:18
Postat av: TERRE

haha! WIKKED!!!! xD



2008-10-16 @ 01:05:30
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0