skandal


- idag var jag inte sugen på att äta mat

11:40 vaknade jag upp idag och kände att jag bara ville dö. Fyfan vad party det var igår med vännerna, vi var först på StockholmsNation men gick sedan till Escobar.

Hur jag kom hem?det är en annan historia, men ikväll kommer det bli lugnt. har inte orken med att vara ute tre kvällar i rad mer. Kommer spara mina krafter till Maria Rakic fest imorgon kväll.

kalas som jag brukar säga
ös ös ös gör mig medvetslös

18:30
det ska faktiskt bli roligt med filmkväll, kommer inte ihåg senast jag var hemma en fredagkväll. Kommer inte ihåg senast jag såg på en film? Tror det är bra för alla om Addan blir hemma en fredagkväll....

Kommentarer
Postat av: Manal

jättefin och intressant blogg du har :)

2008-11-15 @ 10:02:05
URL: http://manaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0