"modeshow"



21:30 Herregud vad pinsamt vill jag säga. Jag var på "modevisning" på Musikenshus i uppsala. Det var bland det billigaste jag varit med om ( och ni vet alla att jag har varit med om mycket ). "Modellerna var ful,feta,smaklösa,tråkiga! Jaa ni fattar att jag inte var nöjd. och i publiken kunde man se Uppsalas "inne gäng" sitta och tro att dom var snygga - hahaha! Kan inte alla ni bara banta? jävla fetton! wöööw


så jävla B!

en dålig bild på en dåligare modevisning för 120kr haha snälla 20kr hade varit pinsamt nog. jag vill bara säga en sak till alla som tror att dom är någon - lugna ner er! ta en öl och lyssna på lite musik ( det gör jag nu)

Kommentarer
Postat av: Huh

Moooget att skriva alla ska banta... ja herregud, märks du är ung...

2008-12-02 @ 16:54:45
Postat av: eh?

Säger du att "innegänget" ska banta? Dina vänner ser ju för fan ut att ha ätit upp hela "innegänget". Så säg till DINA amigas att banta och inte äta mc donalds till frukost, mellis, lunch och middag (och kanske ge dig en hamburagre istället din magra stackare) så ska du se att din frustration över feta människor kommer lägga sig. Må gott!

2008-12-17 @ 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0