Maria rakic fest


kan man leva lyxigare?

Den 15November 20:00 öppnade Maria Rakic upp dörrarna för sin fatastiska fest. Visst är det ofta som jag går på fest ( kanske för ofta ) men det här var en kväll utöver det vanliga måste jag säga. Det var en utav dom roligaste kvällarna jag varit med om. Förfesten var fantastisk och utgång blev även den lika lyckad.


Spephanie,Addan,Maria Högbladh

På bilden ser ni mig och mina två älsklingar ( klaga inte på bilden ). Jag hoppas verkligen att det inte dröjer länge tills nästa utgång med mitt kära Uppsala-gäng. Jag hörde rykten om att dom saknar mig på rockbaren Bullit, så vet vem kanske kommer det bli Bullit nästa utgång?

Här är min lista på hur du får en bra lördagkväll

1. Om festen är 20:00 kom i tid, och varför inte börja göra dig i ordning klockan 16:00 så du har mycket tid?

2. Se till att alltid vara snyggast under kvällen, det gör alltid jag!

3. Slösa inte pengar på dyrt vin/öl/sprit!! drick billigt och gärna ifrån andra (det gör jag)

4. Rösta gärna på förfesten om vilket nattklubb ni vill gå till. Den klubben flest vill till får det bli!

5. När förfesten är slut och ni ska ut, se till att INTE tappa bort varandra, det kan förstöra hela kvällen.

6. När krogen stänger så gå ihop till Max,Burger king,Mc donalds och fyllekäka innan efterfesten....

7. se till att vakna upp dagen efter.....

Kommentarer
Postat av: Maria Rakic

Åhh va härligt skrivet

Hade så supertrevligt som jag inte haft på mkt länge. Detta måste vi göra om snart!!

love u!!!

2008-11-17 @ 19:13:35
Postat av: therese

fan va läkkert!

2008-11-18 @ 22:48:06
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0