Livet leker?

addan grazy
Ibland är allt bara för lätt!

19:20 
Ligger här hemma och känner att denhär veckan kan inte gå fel. Imorgon ska jag till Escobar med några vänner och på fredag blir det utgång igen med några andra vänner och på lördag blir det Platina. Det väntar mig tre härliga utekvällar denna veckan.

Idag vaknade jag upp sliten som ett jävla as hemma hos en vän, hade sovit kanske fyra timmar under hela natten, men det jag vill komma fram till är att jag tycker nästan jag är snyggast när jag känner mig lite sliten och osnygg. Planerar att se lite sådär sexigt sliten ut nu till helgen som kommer?



Och på lördag ska jag på en så kallad skönhetsfest. Kommer bli riktigt roligt att få se vad det kommer bjudas på. Planerar som ni kanske förstår att inte se "sexigt sliten" ut på dehär partyt. Ska försöka se mer städad ut, känns som om jag kommer vinna på det!?

Jag återkommer med mer information!

Kommentarer
Postat av: [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ]

Oj! Har du provat Eddie Funkhouser? Hur gick det på partyt? Är väldigt nyfiken!!! :D

2008-12-10 @ 09:39:04
URL: http://www.evaguillen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0