Kourtney Kardashian

en underbar tjej
Kourtney Kardashian

Nu tycker jag vi ska strunta i tjejer som Lauren Conrad, Heidi Montag, Blake Lively och andra jobbiga ointressanta Hollywood tjejer och börja titta efter något nytt, något som känns lite mer 2009!

Är det någon brud i hollywood jag tror på och som jag absolut vill se mer utav så är det Kourtney Kardashian. Ni känner igen henne och hennes stora familj ifrån deras egna tv serie på E! channel.

alltid snygg på fester
Visst är hon fin!

Det jag tycker om med Kourtney Kardashian är att hon inte liknar dom andra tjejerna vi ser på amerikansk tv. Hon är en tjej för sig. Det som är synd är att hon inte tar så mycket plats som jag tycker att hon borde göra i media. Det känns som att det här kan vara "the next big thing" i hollywood.



Jag gillar ofta kläderna jag ser henne bära på vimmelbilderna. Jag är nyfiken på vad hon har för framtids planer. Hoppas verkligen vi kommer få mer utav henne nu till nästa år. som jag skrev tidigare tycker jag att det är på tiden att vi får se nya ansikten ta mer plats i media och bort med alla andra tråkiga.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hon är jättesöt!

2008-12-10 @ 16:35:35
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0