Mary-Kate och Ashley Olsen - Oförglömliga systrar

image148

Dom är världens kändaste och framgångsrikaste tvillingsystrar, Mary-Kate och ashely föddes inprincip på röda mattan i Hollywood och kommer där alltid att leva. Dom har alltid varit kända och kommer så även alltid att vara, även fall de vill eller inte. Dom har medverkat i många filmer och det var som vi alla vet i Tv-serien Huset fullt där dom slog igenom.

image149

Dom har tagit emot många priser under deras snart 22år. De finaste priset systrarna har att visa upp är självklart deras Walk of Fame. Alla kändisar i Hollywood drömmer om en egen walk of fame, självklart är det många stjärnor som tilldelas en men det är många som aldrig någon får. Men systrarna Olsen har en egen stjärna och det är dom värda. Men vilka är dom egentligen? Och hur lyckliga är dom egentligen?

image151
Reklam för Badgley Mischka

Som jag skrev tidigare så har systrarna gjort filmer och olika tv framträdande men jag måste självklart nämna deras lysande modelljobb! På bilden gör systrarna reklam för modejätten Badgley Mischka.
Jag älskar deras modell bilder, vem skulle inte vilja ha systrarna Olsen som ansikte utåt för ett modeföretag?

image152

Bara för att du har många miljoner på banken behöver inte det betyda att du kan klä dig snyggt.
Det finns många kändisar som går runt  och ser ut som skit, fast där hittar vi verkligen inte systrarna Olsen.
Deras klädstil är fantastiskt tycker jag, dom klär verkligen i allt och dom kan bära upp allt.
Jag förstår alla tjejer som försöker ta efter deras klädstil. Hoppas även på att få se mer av super systrarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0