JULIETTE AMELIE PRYTZ



den 3 juni 2008 fick vi njuta av Juliette-Amelie på student balen. Hon är jönköpings tjejen som är van att stå i centrum och igår var det inget undantag. Hon bar en egen designad balklänning som fick publiken att jubla ifrån läktaren.

Jag kan även avslöja att hon senare i sommar kommer åka till sina föräldrars sommarhus på franska rivieran.
Men rykten säger att hon kommer tillbringa sommaren på rivieran med en hunk ifrån Djursholm?
Vem han är vet jag inte, men jag ska göra allt för att få reda på vad som händer!


Balens drottning den 3juni 2008

Det var många fler en jag som tyckte att hon liknade askungen. Hennes klänning var underbar och som tagen ifrån en Disney film. Juliette föddes för att bära balklänningar kan man väl säga!


Kommentarer
Postat av: isaaa

Jättefin blogg! fotar du själv? :)

2008-06-12 @ 13:11:46
URL: http://isaclaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0