ska jag säga vad som är förnedrande, att inte bli sedd

image123
- fill up the tank

Aching For Perfection

Det är inte lång tid kvar tills min omtalade födelsedag. Den första Mars tar jag farväl till mitt underbara
tonårsliv och får se fram emot att äntligen fylla 20år. Det ska bli spännande att kliva in i vuxen livet.
Men också sorgligt att ta farväl av det underbara tonårslivet som jag har haft.


Heja Björn!
ALLA borde kolla in detta klippet ifrån den gamla Tv4 serien Heja björn ifrån 2001.
Jag lover er alla ett riktigt gott skratt!


- ska jag säga vad som är förnedrande, att inte bli sedd

Kommentarer
Postat av: TERRE

BRA ATT DU SKRIVER! :D
Men du måste göra ett tackinlägg om att jag designat bloggen ;)

2008-02-18 @ 21:14:00
URL: http://machinegun.blogg.se
Postat av: svavalicious

haha skitkul ju! och shit vad vi ska bli cpfulla på fredag! kommer inte finnas några moraliska gränser på hur äckliga pigan och husnegern blir!

2008-02-18 @ 23:19:57
URL: http://monstervagina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0