Alla faller för skvaller......

image127
allas våran vimmel prins.

Jag skulle ljuga om jag sa att lördagen den 23 februari var den bästa kvällen i mitt liv.
Självklart brukar mina utekvällar vara skandalfulla, men den här kvällen blev bara för mycket!
Jag måste få gratulera den person som lyckades förödmjuka mig igår så jag fick ge upp kvällen.

Dom säger att motgångar är nyttigt så jag får väl tro på det.
Nu ska jag bara slicka såren innan jag gör Combeback ute i vimmel livet där jag egentligen hör hemma.
jag vet att jag aldrig kommer få reda på vem personen är som jag för alltid kommer hata.
men jag vet i alla fall vilka jag verkligen kan kalla för vänner.




Kommentarer
Postat av: TERRE

vi ska styra upp det gullet! :*

2008-02-24 @ 16:40:22
URL: http://machinegun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0