Addan börjar bli gammal

image138
Addan tar alltid ett glas för mycket....

Usch, just idag slog det mig när jag var på besök hemma hos mina föräldrar att jag börjar bli gammal!
Jag fyller 20år nu i mars månad. Fattar ni ingenting? mitt tonårsliv är över för alltid och det
kommer aldrig komma tillbaka till mig igen, buhuu!

jag är ju fan lika gammal som Taylor Dayne hit - "Tell It To My Heart"!!
det är ju helt otroligt, men jag ska se till att fira min 20års dag med stil.
så alla ni som vill får gärna vara med och fira mig under min 20års vecka!



jag är lika många år som Taylor Dayne hit "Tell It To My Heart".........

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Tack & bock, kul att du tycker om bloggen! =)

2008-02-10 @ 14:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0