the Show

Nästa sommar ska jag hälsa på Anvah i USA, det kommer bli en sagolik resa som vi kommer att göra. Det spelar egentligen ingen roll vad vi kommer göra för vi två har alltid så sjukt kul när vi är ihop. Jag älskar Anvah för hon har blivit den bästa vännen jag haft på flera år. Det känns som att vi alltid har varit vänner för vi delar så otroligt mycket ihop. Vi har samma framtidsplaner, samma humor och åsikter om vad vi tycker om livet och om folk.

Här är en lista på tre Tv program som jag hoppas att vi kan gå på!



1. Ellen DeGeneres Show (kanal5)

Vem skulle inte vilja sitta med i publiken till Ellens show? Vem vill inte dansa med ellen? Den dagen jag gifter mig har Anvah lovat att fixa Ellen som min "Kvinnliga vigsel dude" (hahahahaha) det kommer bli ett as bra bröllop.
Vem jag kommer gifta mig med får vi se, men jag har tänkt ut några som jag kan tänka mig. Anvah har även lovat att hjälpa mig med gästlistan och allt annat som behöver planeras till mitt bröllop. Jag ger henne fria händer så att säga :/



2. Rachel Ray ( tv3 )

Vem har kunnat missa Rachel Ray i Tv?Inte jag och Anvah i alla fall. Rachel gör mig nyfiken, jag undrar hela tiden vad det där är för tjejen och vad är felet. Därför vill jag besöka hennes show för att ta reda på det. Rachel utnämnde sig sjäv i ett utav hennes program till " The Queen of burgers " ??? Jaja, skönt att inte jag fick den titlen!


3. The View ( går ej på svensk tv )

Jag älskar the View, det är alltid massa intressanta kändisar där och det känns alltid så bra. En vän till mig gick och tittade på The View och hon sa att det var jättebra, så det fick mig till att vilja gå också. Jag hoppas verkligen det blir av.

Kommentarer
Postat av: Anvah

Awwww, tack vännen, det värmer och du vet att det är ömsesidigt, Love you Puss

2008-12-03 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0