The princess is in the building

kronprinsessan Victoria
Addan och kronprinsessan Victoria

jag skulle bara ner till stan idag för att fika med Anna rakic, visst var det en trevlig fika. Mycket skvaller och skitsnack så som det ska va på en tisdagsfika. Veckan ser bra ut, det kommer bli mycket jobb för min del vilket bara känns roligt.
kommer bli tufft imorgon med över 12 timmar i en jävla Inspelningsstudio, men vad gör man inte för att synas.

Sen berättade min "kontaktperson" att det kommer bjudas på riktigt god mat imorgon. Och alla vet att Addan inte tackar nej till godmat och saftiga pengar. Jag älskar den möjligheten jag har, tänk dig att du kan få betalt för att bara titta in i olika tv/reklam filmer. Jag vet att jag bara är en nybörjare, men jag undrar hur mitt liv kommer se ut nästa år om allt går så bra som det faktiskt har börjat göra!

När jag fikade med Anna så kom allas våran kronprinsessan Victoria in. kanske låter töntigt men vadå jag har respekt för henne. Fatta hur många intressanta människor och resor den tjejen har gjort. Vad mycket hon skulle ha att blogga om. Och henne kommer man kunna läsa om i historieböckerna iframtiden och efter hennes död är inte det coolt. Att kunna presentera sig som prinsessa är nog alla flickors dröm. jag skulle gärna kalla mig för prins Addan :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Och så va hon ju så trevlig och ödmjuk oxå. Hon vinkade ju t.o.m till dig när hon skulle gå. Det tyckte jag va sweet = )

2008-12-02 @ 22:16:18
Postat av: TERRE

HAHAHHAA! du är ju fan helvete tuffast ever!! xD

living the dream!



PUSSS :***

2008-12-03 @ 13:36:22
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Vendela

Klänningen på Nobelgalan, sjalen. Ren slump eller så har hon en svaghet för fuschiafärgade plagg!

2008-12-11 @ 20:24:17
URL: http://vsb.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0