Must mistake me, you're the sucker

addan vimmelmingel igen
Vänner kommer vänner går men dom närmsta består!

Visst är det konstigt att dom personerna som man kanske litade mest på var dom som svek en när man trodde man skulle få deras hjälp och stöd! Att bli besviken är aldrig roligt, men att bli besviken på en person som man ser som sin kompis är förjävligt.

Till dig....
Jag trodde verkligen du var min vän, att du var en person som skulle stå bakom mig i alla lägen. Tydligen var du inte det. Du har gjort mig besviken och ledsen, det är tur att jag har så otroligt många riktiga vänner som kan trösta mig och stå vid min sida när jag har det jobbigt. Jag har inget förtroende för dig och ska jag lyssna till vad mina vänner säger så borde jag inte ha kvar dig som vän. jag har för många vänner och för lite tid.

Tack till....
Alla mina riktiga vänner som hjälper mig i vardagen. Jag är lycklig som faktiskt har så många bra människor runt mig. Jag önskar fler hade så fina vänner som jag faktiskt har. Jag hoppas alla mina vänner vet att jag finns för er lika mycket som ni finns för mig dom gångerna jag har det svårt. Jag gör allt för mina vänner, och framförallt så lyssnar jag på dom.




Kommentarer
Postat av: Anna

Du är en underbar vän Addan. Bra inlägg. Puss

2008-12-01 @ 23:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0