LOVE RAKIC


Maria Hjärner dansar (hoppas filmen går att visa)

I fredags bjöd allas våran Maria rakic på en underbar middag. Hon och hennes sambo/pojkvän Alexander bjöd oss nära och kära på en trevligkväll. Det bästa med Alex är att springer runt med sin kamera hela kvällen som en galen papparazzi and I love it! Jag hoppas verkligen det kommer bli fler middagar för jag hade verkligen trevligt.

och systrarna rakic
Anna,Addan,Maria (jo vi är fina på bilden)

Jag måste passa på att skriva av mig om hur jag känner för systrarna rakic! Om vi ska börja med Maria som jag har känt längst så vill jag passa på att säga - jag vill ha din näsa för den är så söt och fin. Men jag gillar dig så otroligt mycket om man skulle beskriva dig med tre ord så skulle det bli 1. Vacker 2. Omtänksam 3. snobbig. Du har allt jag vill ha. Och du bor finast av oss alla!Anna har jag bara känt i snart två veckor men vi har på kort tid blivit mycket nära vänner. Du är galen Anna och det är därför jag har så roligt med dig, ska jag beskriva dig med tre ord blir det 1. Vild 2. sexig 3. öppen.
du är min bitch!


Maria Rakic dans?

Kvällen bjöd inte bara på trevligt folk och underbar mat utan även på en massa lekar och dans. Maria vet verkligen hur man bjuder på sig själv måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: anna

Tack Sweetie. Tycker så himla bra om dig med, är så glad att vi har blivit vänner. Puss på dig

2008-12-08 @ 07:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0