Fabulous Life of a Size Zero



Fabulous Life of a Size Zero

Var inne på facebook idag och kollade runt lite, roligt att se vad alla mina älskade vänner har för sig.
Tanken slog mig när jag var online på facebook hur snygga och smala alla mina vänner är tjejer som killar.
Det kanske är därför jag mår så bra eftersom jag hela tiden har snygga människor runt mig. Ögongodis är underbart, att få vila sina ögon på en snygg brud eller het hunk är aldrig fel.

Jag sitter även här hemma nu och längtar tills juldagen. Då blir det utgång med alla mina vänner ifrån Jönköping. Och vill passa på att säga att jag saknat mina Uppsala vänner så otroligt mycket. Ni har verkligen gjort det här halvåret i Uppsala underbart för mig, Love you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0