Vanessa Hudgens


nu är hon tillbaka med en ny skiva.

nu är hon tillbaka igen, med en ny film och ny skiva ska Vanessa ta världen med storm. Hon är fortfarande ihop med Zac, och hon är fortfarande en av dom största stjärnorna i USA. Men frågan är hur gullig kärleken till Zac är? Jag tror att deras kärlek bara är ett smart PR trick! För några veckor sen var i alla fall det söta paret på en lyxig resa, där dom fick tid till att sola och bada.


och hon är även med i en ny reklam film.

Det är ofta man får se Vanessa i nya reklam filmer, hennes namn säljer som smör i solen. Alla unga i USA vill bära prylarna som Vanessa gör reklam för. Är det något som gör mig nyfiken så är det hur mycket pengar hon får in för alla reklamjobb?


hon är alltid snyggast på röda mattan.

Vanessa är inte bara glödhet på film och skiva utan även på rödamattan i Hollywood. Hon är ofta på listan bland de bäst klädda. Självklart förstår jag alla unga tjejer som gör allt för att sno Vanessas snygga klädstil, det hade jag också gjort om jag var tjej.

Kommentarer
Postat av: Josiee

ursäkta mig men vad vet du om det?

2008-08-23 @ 12:20:44
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Fanny

Tack så mycket :)

2008-08-23 @ 12:35:56
URL: http://enfanny.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: okej tack för kommentaren, negativt antar jag, men så länge jag inte strävar efter nå mer så känns det helt okej

2008-08-23 @ 12:47:19
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0