Emma watson - 18år

image210
Grattis emma 18år

Jag blev förvånad när jag läste tidningen People och kunde se att Emma Watson inte längre var en liten flicka.
Den 15 april fyllde hon nämligen 18år. Det var på lyxiga almada club i London som hon hade sin fest.
70 personer var inbjudna för att fira emma, och födelsedagstårtan såg tydligen mer ut som en lyxig bröllopstårta.


image211
visste du att.....
Emma Watson har vunnit pris för bästa kvinnliga skådespel av
National Movie Award för sin roll i Harry Potter och Fenixorden.
Inte illa för att faktiskt bara vara 18år.

image212

Jag blev också förvånad när jag hittade vimmel bilder med Emma watson tillsammans med Kate Moss och
Kelly Osbourne. Men roligt att se dom tre brittiska tjejerna gå ut och ha roligt! // GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ja, det är väl bra. Dom har alla standard affärer både
inne i stan och i Tunapark :)

2008-04-21 @ 20:00:17
URL: http://danielabruce.blogg.se
Postat av: Ell

Grattis till Emma!

2008-05-06 @ 16:15:32
URL: http://ellisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0